راهیــان معـرفــــــت

راهیــان معـرفــــــت

ستاد عمره‌ و عتبات دانش آموزی استان اردبیل
راهیــان معـرفــــــت

راهیــان معـرفــــــت

ستاد عمره‌ و عتبات دانش آموزی استان اردبیل

دوره‌ی آموزشی – توجیهی دانش‌آموزان عمره‌گزار اردبیل برگزار گردید

خبرگزاری پانا: دوره آموزشی – توجیهی دانش‌آموزان عمره‌گزار سالتحصیلی 91-90 استان اردبیل به مدت دو روز از سوم تا چهارم دی ماه در محل مجتمع  فرهنگی – ورزشی دیرین برگزار گردید. به گزارش خبرگزاری پانا، 120 نفر از دانش‌آموزان ثبت نام کننده در دهمین دوره‌ی عمره‌ی دانش‌آموزی در این دوره‌ی آموزشی – توجیهی حضور داشتند که با آداب سفر، بهداشت در سفر، اسرار و معارف عمره، تذکرات اجرایی، مقررات کشور عربستان‌سعودی، امنیت در سفر، مناسک عمره، احکام و... آشنا شدند.

در افتتاحیه این دوره مدیر دانش آموزی استان آقای آدم به نحوه‌ی انتخاب دانش آموزان اشاره نموده و گفت: تمامی دانش آموزان از بین افراد نخبه‌ی قرآنی، علمی، اخلاقی، درسی، و تشکل‌های دانش‌آموزی انتخاب شده‌اند. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد معتمرین با بهره‌برداری هر چه بیشتر از فضای معنوی سرزمین وحی از لحظه به لحظه‌ی این سفر استفاده‌ی بهینه به عمل آورند.

در ادامه‌ی جلسه رابط عمره‌ی استان به توضیح در خصوص روند ثبت نام و سازماندهی کاروان دانش‌آموزی سال جاری پرداخته، و به سئوالات معتمرین در این خصوص پاسخ گفت.

در ادامه‌ی جلسه دانش‌آموزان منتخب به پنج گروه 22 و 23 نفره تقسیم شده و هر گروه همراه با یک نفر مربی سازماندهی گردید. پس از سازماندهی گروه‌ها کلاس‌های آموزشی تشکیل و مدیر کاروان به همراه روحانی مسائل مختلف را برای معتمرین بازگو نمودند، همچنین از توضیحات دکتر سیفی، از پزشکان کاروان‌های تمتع، در زمینه بهداشت در سفر استفاده به عمل آمد.

لازم به ذکر است کاروان دانش‌آموزی استان در طی روزهای آتی از طریق فرودگاه بین‌المللی اردبیل به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد