راهیــان معـرفــــــت

راهیــان معـرفــــــت

ستاد عمره‌ و عتبات دانش آموزی استان اردبیل
راهیــان معـرفــــــت

راهیــان معـرفــــــت

ستاد عمره‌ و عتبات دانش آموزی استان اردبیل

تواشیح کاروان الزهرا- 2

خداوندا، خداوندا، تویی پناه بی‌پناهان

گنه دارم، گنه دارم، منم ز کرده‌ها پشیمان

تو غفاری، تو ستاری، توئی همیشه در کنارم

امیدم را مگیر از من، به جز تو تکیه گه ندارم

توئی خدای حی و سبحان، توئی پناه توبه خواهان

خداوندا، خداوندا، برون کشم از این تباهی

ز خورشیدت برافروزان، چراغ من در این سیاهی

شب طوفان، شب وحشت، به جسم و هستیم نشسته

از این ورطه برون آور، مرا که کشتیم شکسته

مرا ز خستگی رها کن، به من بده دل هدایت

شکسته زورق تنم را، ببر به ساحل سلامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد